We've just launched our map. Add yourself by clicking here!

close

Achat de machines

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  coco 1 month ago.

1
MARLENE GOUDAL marleneprecieuxplastique

Achat de machines

05/12/2019 at 12:08

Bonjour, je suis nouvelle ici et pour m’installer j’aurais besoin de machines, au moins le broyeur pour commencer. J’aimerais l’acheter en France ou en Europe.
Merci de votre aide
Marlène

5 replies
1 subscribers
0 saved
1 likes
sort on most likes

In reply to: Achat de machines

warrior
05/12/2019 at 19:42
1

https://bazar.preciousplastic.com/?category=machines
But why start with the shredder?

starter
07/12/2019 at 11:26
0

Je pensais commencer par le broyeur pour avoir suffisamment de matière et pcqu’il y a d’autres solutions pour créer des objets en attendant les autres machines 🙂

warrior
07/12/2019 at 18:46
2

The shredder is fun (and therapeutic). I think there would be a lot more recycling if people could watch that shampoo bottle being shredded.

The extruder machine is the only one that needs small plastic flakes. The other machines can use larger, hand cut pieces. Sometimes (especially in the press machine) you get more interesting color patterns with larger pieces.

Have fun

helper
09/12/2019 at 14:24
1

Welcome!!! 🙂
s2019 is fully right!!!

starter
15/12/2019 at 16:56
0

Salut!
je suis sur le point de refaire un broyeur (le mien est un peu trop petit) si ça t’intéresse je peux prendre plus de matière pour en faire un autre (sans trop m’avancer je devrai en avoir pour un peu moins de 100euro) d’ici début janvier je serai good je pense (je suis en periode de partiel pour l’instant je peu pas trop bricoler)
dis moi si ça peut t’intéresser !

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Support our projects on Patreon so we can keep developing 💪