We've just launched our map. Add yourself by clicking here!

close

Buis voor extruder en injector

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  pseudonymous 3 months ago.

0
Werkhuis Maastricht werkhuismaastricht

Buis voor extruder en injector

11/06/2019 at 22:49

Beste community-leden, het vinden van de buis voor de extruder (barrel) en injector geeft ons hoofdbrekens en wil nog niet lukken. In Dave’s bazar vinden we ook geen (lokale) aanbieders. We zijn al bij ‘n schroothandel gaan kijken en hebben verschillende bedrijven benaderd. Als er al een bij is dat buis met de juiste parameters heeft, dan kunnen we bijvoorbeeld alleen in 6m lengtes kopen. Of vindt men een vraag om twee stukjes buis van ‘n halve meter zakelijk niet interessant. Kan iemand ons helpen of heeft iemand een suggestie voor een leverancier waar hij of zij ervaring mee heeft? Hartelijk dank. Groetjes, Precious Plastic Maastricht, Rob Driessen.

5 replies
2 subscribers
0 saved
new
12/06/2019 at 00:42
0

if you can’t find anything;  i have lots of spare parts these days; i can send you some for free, send me a private message.

warrior
12/06/2019 at 07:42
0

Hoi Rob @werkhuismaastricht

Kan je mij wat meer info sturen (PM) over wat je nodig hebt, en eventueel ook een lijstje van de plaatsen waar je al gekeken hebt, en waar je andere materialen wel gevonden hebt?

Misschien gaat het nuttig zijn om een plek te vinden waar we als Nederlanders gezamelijk in kunnen kopen (is mogelijk ook beter voor de prijzen).

Ik ben daartoe een Nederlands (PP) platform op aan het zetten om dit soort informatie uitwisseling makkelijker te maken.

starter
12/06/2019 at 08:50
0

Hoi Donald, dank je wel voor je reactie.
Wij maken veel gebruik van ons eigen netwerk hier in Maastricht en benaderen ook zelf bedrijven en partijen voor hulp of materialen. Maar we gebruiken ook het forum hier geregeld. En we komen ‘n heel eind, maar sommige expliciete onderdelen of spullen blijken lastiger te zijn, zoals die naadloze dikwandige buis voor de extruder of injector. De machines bestaan uit veel verschillende onderdelen en telkens zie je dat het ene bedrijf vanalles heeft, maar nét dat ene niet.. en ga je verder zoeken. Je idee om gezamenlijk in te kopen heb ik hier ook al wel van anderen voorbij zien komen en dat omarm ik. Voor de extruderbuis bevoorbeeld vond ik een leverancier die wél de buis heeft, maar waarbij je alleen ‘n hele lengte moet afnemen, vaak 6 meter. Zagen kon ook, maar dan werd er per snede ‘n idioot hoog bedrag gevraagd en wij hebben ‘n klein budget; het risico om dan toch te kopen en in de bazar het overschot aan te bieden is dan te groot..

new
12/06/2019 at 09:04
1

@werkhuismaastricht, I created a temporary item in the bazar to sell out our spare parts and left overs;  tell us the length before purchasing.

warrior
12/06/2019 at 09:21
0

@werkhuismaastricht

Ik zal kijken wat ik kan doen.

Mogelijk heeft een andere Nederlandse werkplaats ook nog een rest stuk liggen.

Ik houd je op de hoogte (PM)!

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Support our projects on Patreon so we can keep developing 💪